parcel keriangan daripada blogger anies

assalamualaikum

aku baru je setel mengangkut air untuk penuhkan dalam tong tong yang ada.. sakit pinggang oi.. masalah bekalan air kembali menghantui rakyat terengganu.. semoga aku tabah dalam menghadapi krisis air yang melanda ni.. kadang confius la aku ni duk terengganu ke selangor? 😆 baru teringat ada parcel yang abang posmen hantar tadi.. yiehaaa dah dapat hadiah daripada blogger anies! macam mana boleh dapat hadiah? haa sebab aku teka vaksin dia dapat dengan betul.. tak sangka pulak dia sinovac clan macam sis.. ihiks.. sep sikit! ✋

riang gembira dapat parcel hari ni.. 😚😚

thank you anies 💗 semoga dimurahkan rezeki.. 😊

ni hadiah yang aku dapat :
1. notebook cantik
2. pen - dah selamat jadi hakmilik sofia
3. serum rambut
4. mask merdeka 
5. yang colour hitam ni tempat letak mask eh? sorry i tak tau.. hihiks

aku jarang join contest kat blog sebab kadang tak sempat.. nak jugak support blogger lain buat contest tapi tu la.. nak update pasal kehidupan seharian pon kadang kadang tertangguh lagi la nak join contest bagai.. ni pon kebetulan je anies buat kuiz aku pon komen dan tak sangka pulak betol.. ni la dikatakan rezeki yang tak disangka sangka.. 😆 alhamdulillah..

aku nak betolkan urat urat yang tergeliat masa mengangkut air tadi.. harap tak sakit urat la oi esok nak masuk kerja.. huu..

bye!
xoxo

17 comments:

  1. Alhamdulillah, best hadiahnya, tahniah!

    ReplyDelete
  2. wahh tahniah ezy gumbiranya dalam hati

    ReplyDelete
  3. Tahniah! Samalah kadang ada jugak nak join contest, cuma tula kekangan masa membuatkan kita tak menyempat. Lately pun blog jarang update. Baru nak Dapatkan aura balik.

    ReplyDelete
  4. Laaa..takde air lagi ke sana. Menduga kekuatan betul nak angkat air tu. Sejuk sikit hati dapat parcel keriangan ni. Alhamdulillah tahniah Ezy. Menarik hadiahnya. cantik face mask merdeka tu. Tahniah!

    ReplyDelete
  5. Tahniah! Bestnya menang hadiah comei comei 🤓👍🏻

    ReplyDelete
  6. sronok dpt gift dr kwn blogger kn

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, rezeki tak pernah salah alamat. Cantikkk gakk mask merdeka tuuuu :D

    ReplyDelete
  8. Tahniahhhh.. banyak hadiah menarik dan berguna tuuuuu. hehehe

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Rezeki persahabatan maya.
    Tahniah!

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!