Blog Ezy

khasiat moeder untuk ibu menyusu, ibu hamil dan baby

assalamualaikum

so ibu ibu dan bakal ibu diluar sana bersedia la untuk sama sama teruja dengan kebaikan dan khasiat moeder ni ye.. ihiks..

khasiat moeder untuk ibu menyusu :

-Membanyak dan memekatkan produksi susu
-Mencegah kegemukan
-Mencerahkan & Melembab kulit
-Membantu hilangkan selulit ketika hamil
-Membantu merawat luka dalaman semasa deliver (bersalin) dengan cepat.
-Memberi tenaga terutama ketika berpuasa tetapi meyusukan bayi.
-Mengurangkan stress
-Mengatasi atau mencegah rabun.
-Mengenyangkan bayi dan atasi masalah sedu
-Menguatkan sistem pernafasan bayi.
-Membantu daya ingatan bayi

khasiat moeder untuk ibu hamil :

-Mencerahkan Kulit.
-Mengatasi masalah rabun malam
-Meningkatkan daya tubuh dan stamina serta tenaga semasa hamil
-Mengurangkan Risiko tekanan darah tinggi dan rendah ketika Hamil.
-Mengatasi masalah depresi (Stress)
-Menguatkan sistem penghadaman dan daya tahan terhadap keracunan makanan.
-Mengelakkan Sembelit bagi ibu Hamil
-Menguatkan Pernafasan (mengurangkan asma dan lelah bg ibu hamil)
-Membanyakkan darah (pengganti kerang seperti tradisional)
-Meningkatkan produksi susu ibu (Banyakkan susu ibu)
-Melembabkan kulit
-Mengurangkan kesan selulit pada perut
-Mencegah osteoporosis
-Mencegah sakit pinggang dan tulang belakang ketika hamil -kerana membawa kandungan
-Menguatkan kandungan bagi ibu baru hamil
-Memberi lebih tenaga ketika proses bersalin
-Mengatasi masalah mual.
-Menormalkan metabolisme
-Mencegah kegemukan selepas bersalin
-Rasa Vanila berlemak tanpa menyebabkan rasa loya.

khasiat moeder untuk baby :

-Mengurangkan Risiko demam kuning
-Meningkatkan daya tahan tubuh bayi (selsema demam)
-Melebatkan rambut
-Menghitamkan rambut dan bersinar terhadap bayi
-Memutih dan melicinkan kulit bayi
-Membantu menguatkan sistem paru-paru bayi.
-Mencegah asma dan lelah
-Mencegah Rabun ketika besar
-Membantu pembentukan otak, saraf, plasma darah, dan organ pembiakan.
-Membantu kecergasan otak bayi (Anak Pintar)
-Membantu sistem pencernaan bayi yg menyusu badan ibu yang mengamalkan Moeder

dannnnnn kini moeder tampil dalam bentuk sachet!! yeaaa senang nak bawak ke mana mana.. serius best moeder ni.. 

feedback customer.. =)

order sekarang!!!!!

whatsapp MIA - 0135111292
whatsapp MIA - 0135111292
whatsapp MIA - 0135111292
whatsapp MIA - 0135111292

bye!
xoxo

curi curi baca novel masa kerja.. hewhew

assalamualaikum

bukan selalu curi tulang sekali sekala je.. lepas tu menyesal la fikirkan gaji yang dapat tu tak berkat sebab curi tulang.. aku selalu macam ni.. haha.. ok novel yang tengah aku baca sekarang bertajuk jauh dari hati.. novel ni pernah diadaptasikan ke drama lakonan anzalna dan heronya aku tak tau sape.. tehee..


aku baca sampai bab 35 setakat entry ni diwujudkan.. masih jauh lagi nak menuju ke pengakhiran cerita.. novel ni sangat sedih.. aku memahami perasaan nysa sakinah sebab aku pon pernah mengharap pada yang tak sudi.. pernah merasa sakitnya tidak dihiraukan.. paham sangat perasaan ditolak.. ala tu kisah lama aku la.. jangan kecam saya.. kehkehkeh

mungkin dua hingga ke tiga hari lagi aku pasti habiskan pembacaan tu pon kalau takde gangguan.. sebab suami aku selalu kacau bila aku sibuk nak baca novel.. T___T

psst.. jangan bagitau boss tau aku curi curi baca novel masa kerja ni.. ihiks

bye!
xoxo