bergaya dengan handbag murah? takde hal

assalamualaikum

aku dulu dulu memang suka kumpul handbag.. kebanyakkan handbag yang aku beli memang murah murah je.. sejenis manusia yang tak berapa nak have have, takde la mampu nak beli handbag mahal uols.. sekarang dah kurang kumpul handbag sebab suami aku marah beli handbag banyak banyak tapi tak guna.. buat semak je.. 😅😆

masa pergi beli barang dapur kat mydin hari jumaat lepas, kebetulan lalu kat bahagian handbag, aku tertarik la dengan satu handbag ni.. nampak simple, kecik, ringan dan paling penting aku dah lama sangat minat dengan design handbag yang macam tu.. mula mula taknak beli, tapi fikirkan harganya yang memang mampu milik akhirnya aku tewas.. beli jugak.. 😁

harga asalnya RM39.90 lepas diskaun dapat RM29.90
murah je kan uolsss..
aku pilih colour brown sebab senang nak matchkan dengan mana mana baju.. 😇

hari ni pergi kerja bergaya dengan handbag baru..

mana lagi comel.. handbag ke tuan punya blog? ekeke

so far sangat puas hati dengan handbag ni sebab sangat ringan walaupon banyak barang dalam tu.. murah dan berbaloi la beli.. memang tak rugi! selain bawak pergi kerja, sesuai jugak la untuk bawak pergi shopping.. 😄

handbag murah pon takde hal la asalkan selesa nak pakai.. beli ikot kemampuan diri sendiri jangan ikot orang.. haa gittewww..

bye!
xoxo

11 comments:

  1. saya pun pakai sling bag murah2 jer.. xmampu nak pakai mahai.. heheh.. done follow sini yer..

    ReplyDelete
  2. ammi tak suka kumpul handbag...jadi beli 1 yg elok untuk pakai bertahun2.

    ReplyDelete
  3. i pun pakai handbag murah2.. xde kumpul banyak handbag. rosak satu beli satu.. sebab nanti xtahu nak simpan mana banyak2.. yang ada ni pun selit mana2 bila nak simpan.

    ReplyDelete
  4. cantik simple design. Janji kita suka. Apa ada hal dengan harga :)

    ReplyDelete
  5. sedap dipakai tk kisah murah pn..janji selesa kan

    ReplyDelete
  6. cantik, akak pun suka yang simple-simple, cumanya tak minat sangat hbeg kecil... almaklum banyak barang nk sumbat heheheh

    ReplyDelete
  7. janji selesa nak guna ...ok je
    nice..simple je...

    ReplyDelete
  8. Betul sangat. Beli ikut kemampuan, janji selesakan...

    ReplyDelete
  9. Cantik, janji happy bila pakai kan.

    ReplyDelete
  10. kalu beg mahal tp dlm hanya singgit je tak guna jg kannnn jani kita suka colour n design beg tu

    ReplyDelete
  11. murah takpe, janji dalam tu ada duit. hehe

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!