tukar spek baru

assalamualaikum

kejap lagi pukul 9 kena naik bilik mesyuarat pulak, aku update seketul entry laju laju untuk tatapan korang.. kalau bosan bosan kat office tu ada jugak bahan bacaan untuk korang hiburkan hati.. kehkehkeh.. ok macam ni, spek lama aku dah masuk tiga tahun dan power mata aku ni makin bertambah jadi aku kena tukar spek baru..

dua minggu lepas pegi kedai spek sekali dengan buat spek umi.. semalam baru siap.. tu pon yang umi punya tak siap lagi.. tak kisah amek masa yang lama pon sebab kedai spek tu memang servisnya tiptop.. 😁

spek baru aku.. 😎
gigih susun props nak bagi gambar nampak cantik tapi kalau tak pro tetap tak cantik jugekkk.. *sis redha

aku pilih spek mengikut trend sekarang baru la nampak muda walaupon umor semakin meningkat.. kahkahkah.. tapi takpe, petua untuk nampak sentiasa muda, selalu la perasan muda ok.. jangan sesekali merasa diri ni dah tua.. 😂

comel tak sis bergaya dengan spek baru? ternyata sis semakin muda.. 😎

pagi pagi datang kerja pandang kiri kanan takde orang, selfie banyak banyak dengan spek baru.. lepas tu pilih gambar paling comel untuk update di media sosial.. gambar buruk buruk terus delete.. keji tak perangai? 😆

ok la.. aku perlu settlekan kerja dulu..

bye!
xoxo

10 comments:

  1. ammi pun nak kena tukar spec jugak..dah kelam je rasa.

    ReplyDelete
  2. comel. ye, memang kena ikut trend barulah update gitu..hihi

    ReplyDelete
  3. Wah.. cantek speknya..
    takde la asyik petak jer..
    Btw sis maintain remaja purba gitu...

    ReplyDelete
  4. cantik spek baru.... akak suka tukar2 spek atau bingkai color2 mmg terasa diri muda belia wlaupun dh nk masuk 40an

    ReplyDelete
  5. Teringin juga nak tukar spek baru ni. Cuma itulah nak yang tak besar sangat dan tak kecil sangat dengan muka hehe

    ReplyDelete
  6. cun sgt.. kita pun love spek kpop gitu..

    done follow sini :)

    ReplyDelete
  7. waahh lawa spek baru sis.. mmg nampak muda pun..

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!