hadiah birthday yang awesome

assalamualaikum

seperti yang dijanjikan, aku nak jugak gebang pasal hadiah birthday yang aku dapat itu hari.. hehe.. kalau tak gebang nanti orang tak tau.. kalau orang tak tau, nanti aku kemurungan sebab takde orang nak amek tau pasal hidup aku.. 😂 *lapar perhatian budak ni..

ni yang aku dapat - tudung bawal dua helai dan kad ucapan.. 💗

alhamdulillah.. masih ada orang yang baik yang sudi hargai aku.. terharu tak habis lagi kot.. haha.. tudung colour biru dan kad tu si yana yang bagi.. tudung colour kuning tu pulak kak yana yang bagi.. aku memain je mintak tudung dengan kak yana, sekali dia betul betul bagi sebagai hadiah.. ni namanya rezeki.. ekeke.. aku terima dengan hati terbuka..

maka bertambahla koleksi tudung bawal aku yang dah hampir penuh satu almari.. dulu dulu duk minat pakai shawl sampai penuh jugak satu almari aku kumpul, sekarang ni duk minat bawal pulak.. shawl tu semua aku simpan elok dalam drawer tiga tingkat.. 😁

bye!
xoxo

8 comments:

  1. happy belated birthday, cantik tudung tuh

    ReplyDelete
  2. Happy birthday, semoga dikurniakan kesejahteraan di dunia mahupun akhirat.

    Bawal yang kuning tu sama pulak colornya dengan bawal yang Mrs. A menang GA tu tak caya cer tengok kat blog ehh!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. rezeki. tahniah.cantik hadiah tudung bawal

    ReplyDelete
  4. Keduanya cantik.. Happy birthday ezy

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, lawa warna ianya tu

    ReplyDelete
  6. happy belated birthday. cantik kaler tudung tu:-)

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!