kenduri di hujung minggu

assalamualaikum

hari jumaat aku istiharkan sebagai cheatday aku sebab ada kenduri dan takkan aku taknak makan kot nasi kenduri.. rugi weh.. tapi lepas makan mesti menyesal kalau berat naik balik.. haha.. tapi takpe sekali sekala je kot.. hari sabtu aku pulun diet balik.. 😁

ada dua majlis yang aku kena attend, satu majlis kawin dan lagi satu majlis sambut birthday.. pagi jumaat tu aku ke majlis kawin dulu lepas sembahyang jumaat ke majlis sambut birthday pulak.. baru la adil dan saksama.. kat majlis kawin aku tak bergambar pon, rushing sikit suami aku kejar nak pergi sembahyang jumaat pulak.. ok je janji perut dah kenyang..

majlis sambut birthday kat rumah kakak aku je.. sambut birthday cucu dia merangkap cucu sedara aku la.. aku ni nenek vogue ok.. 😂 cucu sedara aku ni sama umur dengan sofia beza bulan je.. dia bulan september, sofia bulan november.. 😊

macam gini la agaknya kalau aku ada anak kembar sorang lelaki sorang perempuan.. 😆
happy birthday aliff! semoga jadi anak yang soleh.. 😊

kat rumah kakak aku ni ada taman cantik sebelah tu, jadi aku tak lepaskan peluang la untuk bergambar.. dah pakai cantik cantik mestila kena bergambar.. tehee.. aku pernah cerita pasal rumah kakak aku ni dalam blog tapi dah delete entry lama lama.. rasa menyesal pulak delete semua.. 😭😭😭😭

jom jom sape nak tumpang fia.. 🚴
budak ni taknak balik nak main basikal.. 😅

keluarga kecik sis.. 😘

alhamdulillah, makanan semua sedap sedap.. kenyang perut aku itu hari dah tak kisah pasal diet dah.. haha.. tapi tetap kawal portion makanan takut terlebih berat naik susah nak turun balik.. nanti dah dapat BMI normal boleh la makan ikut suka hati sekali sekala.. sekarang kena diet bersungguh sungguh.. 😅😅😁😁

ok la aku nak selit gambar selingan sikit.. 😄

2017 vs 2019
gambar tahun 2017 tu masa pregnantkan sofia 4 bulan.. perut tak nampak.. kikiki

sofia 45hari vs sofia 22bulan
lepas pantang aku slim sikit tapi slim lagi sekarang.. haha
berat lepas pantang dalam 85kg, sekarang 81.3kg.. alhamdulillah.. 😊

doakan aku terus istiqomah dan berjaya capai target! 💪💪💪💪💪
dah lari tajuk pulak.. haha

bye!
xoxo

5 comments:

  1. haha, sama lah kita. jom2 sama2 target turun berat. :D

    ReplyDelete
  2. Kalau ade kndri mmg kena cheat day kan. Hehe.. Xthn tgok mknn

    ReplyDelete
  3. besday anak angah ke?? wah.. lama xtgk umah kakna.. subweld tu.. btw jubah awak cantek... awak makin slim mlim...

    ReplyDelete
  4. semoga mencapai tahap yang ditargetkan tu. Good luck dan semoga konsisten.

    ReplyDelete
  5. Serious cantik lah bajumerah ezy tu

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!