kejutan demi kejutan

assalamualaikum

hai korang~ terima kasih atas ucapan dan doa kalian semua di entry yang lepas.. mintak maaf dan mintak ampun kalau aku tak singgah kat blog korang.. nanti aku slow slow blogwalk okay.. tak habis lagi story pasal birthday ni.. so aku sambung kat entry ni pulak.. harap korang tak jemu.. hikhikhik

kejutan pertama dari bffs~

diorang suprisekan aku awal dua hari sebelum birthday aku.. dak akma call ajak minum kat kedai.. dia cakap kebetulan ada kerja kat situ so ajak la aku minum minum sambil borak kat kedai tu.. aku tak terfikir pulak ni plan diorang.. bukan main lagi selfie nak jeleskan bebudak lain kononnya aku lepak dengan akma.. sekali diorang datang suprisekan aku.. hampeh.. 😂

nama glamour i mekhil.. 😌

thank you uols.. 💗😘

kejutan kedua dari suami~

sebelum birthday aku tu dah dapat kek.. suami bagi kek awal sebab esoknya dia kerja sampai malam.. takde nya adegan tiup lilin potong kek walaupon kek sepotong je kalau dia dah balik kerja lewat malam.. aku ok je asalkan dapat kek dan dapat hadiah.. hadiah dapat ngam ngam hari sabtu.. aku mintak dia belikan baju kurung hasnuri je.. hadiah tak perlu mahal mahal asalkan dapat happykan aku cukup la.. 😊

tapiiiiii tak sangka pulak aku bangun tidur nak mandi pagi ahad tu tengok tengok ada novel sebijik atas meja.. siap ada kad ucapan lagi.. memang terkejut betol aku.. amboiiii dah pandai suprisekan isteri ye sekarang? 😂 novel tu memang dah lama aku nak tapi dia asyik cakap novel tu abis stock.. kecewa je.. rupanya dia dah simpan lama tapi nak suprisekan aku.. terharu jugak.. hihikkk.. love you la encik suami.. 😘

kejutan terakhir dari kakak makmal

dapat bouquet coklat.. happynyaaaaa~ 😍

kakak makmal ni memang selalu buat bouquet coklat kalau ada cikgu cikgu tempah.. aku saja je gurau gurau mintak satu sempena birthday aku.. tak sangka pulak dapat betol betol.. bukan main lagi suruh aku pergi kat kereta dia amek barang.. rupanya ni la barangnya! 😆

walaupon aku masih baru lagi kat sekolah ni tapi memang betol betol tak sangka dapat suprise macam ni.. nampak simple je kan tapi betol betol buat aku happy.. terima kasih kakak comel.. 😘

mahal ke murah tu bukan ukuran.. yang penting orang sekeliling tahu nak hargai kita.. dan aku memang cukup cukup terharu kalau dapat suprise macam ni.. tak perlu mewah.. tak perlu berhabis duit banyak.. dapat coklat seketul pon dah cukup buat aku happy.. 😆

bye!
xoxo

7 comments:

  1. happy belated birthday..happy selalu!
    alhamdulilah..dikelilingi org yg baik2...seronok, rasa diharagai & disayangi..

    ReplyDelete
  2. sweetnya... bahagia rasa kan... comel lah kek tu...
    paling best dpt hdiah suprise dari en suami...
    seronok betul

    ReplyDelete
  3. sweetnya dapat surprise, bilalah nak dapat surprise ni..hehe

    ReplyDelete
  4. amboiii diaa..bape hari bape mlm sambut befday haaa? hahahaaa..^_^

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. suami awk dah pandai mensurprisekan awak.. agaknya dia dah beli awal novel tu dan tak sabar2 nak bg ms besday awak.

    ReplyDelete
  6. happy belated birthday!! Alhamdulillah, ramai orang sayang!

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. memang happy dapat hadiah macam macam ni. Banyak betul surprise :)

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!