rutin pagi pagi di tempat kerja

assalamualaikum

selalunya aku akan sampai sekolah sebelum 7.30am kadang kadang terlewat sikit.. dimaafkan kalau sekali sekala terlewat, tapi kalau hari hari lewat boleh la bina sekolah sendiri.. kau la boss kau la kuli.. kehkehkeh.. lepas thumbprint aku terus ke makmal..

sampai kat makmal kena la buka kunci..

lepas tu buka semua pintu dan tingkap makmal..

lepas tu pergi la isi air kat mesin coway ni.. musim panas wajib isi air sejuk.. 😄
pastikan minum air banyak banyak okay.. haa tiber pesanan penaja..

kembali ke workstation.. tulis to-do list dalam buku comel kau ni.. ihiks

dah selesai semua boleh la mulakan tugas sebagai pembantu makmal yang berkarisma, anggun dan gemilang.. 😆 nak aku share rutin kerja aku sampai balik ke? kalau rajin nanti aku buat.. kalau malas memang aku tak layan permintaan korang.. 😜

bye!
xoxo

4 comments:

  1. Kadang kadang terlewat tu perkara biasa lah kan. Tak dapat elak 😭

    ReplyDelete
  2. Untung. Kerja bermain dgn alat radas. Kalau stress pun dgn beberapa kerat manusia di sekolah tu..selamat bekerja hingga pencen cikgu makmal

    ReplyDelete
  3. lama dah dia tak mencoret kt sini... cantik dan kemas je makmal dia tu

    ReplyDelete
  4. hi awak. tq sbb sudi drop komen kat blog kita...menarik dan cute la address ur blog..lemonribena! terliur plak nak minumm

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!