tanda aku masih wujud

assalamualaikum

weh korang! aku ni dilanda kebusyan betul la.. lepas je cuti chinese new year aritu, aku dah start busy kat tempat kerja.. dengan ujian amali sains lagi, program bermacam program kat sekolah.. ni baru rasa nak bernafas kejap.. lepas tu yang buat aku sakit hati, wifi aku ni macam nak kena sebat je.. tengah syok syok baca blog korang, tiba tiba line putus.. penat aku! 😒

nanti cuti sekolah aku rasa baru boleh bertenang.. insyaAllah nanti aku update lagi.. banyakkkkk benda nak cerita kat korang.. korang tunggu tau! ihiks.. terasa macam orang nak tau sangat kisah hidup kita, padahal kita berangan sorang sorang konon ada peminat yang ramai macam artis.. 😆

jaga diri korang semuaaaaaaa! jumpa nanti!

bye!
xoxo

5 comments:

  1. pelan2 kayuh..dulu kan mana yg penting. moga semuanya berjalan dgn lancar...aamiin

    ReplyDelete
  2. Ezy sibuk mengalahkan pengetua ni.. Takpe seketul entry pun dah nmpk kewujudan cik Ezy kita ni

    ReplyDelete
  3. bersabarlah ye kakak lab.. ammi ni pun sibuk ntah apa2

    ReplyDelete
  4. takpe ezy sempat zap zup zap seketul ni pon ok . nanti free, boleh marathon stanby dlm draft sesiap hehehe

    ReplyDelete
  5. biasalah tu Ezy kerja hakiki perlu diutamakan

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!