welcome 2024

assalamualaikum

tahun baru je muncul la seketul entry dari aku bermakna aku masih hidup dan hanya aktif di media sosial lain terutamanya instagram.. kadang takde masa nak bukak laptop, ye ye tau alasan klise tapi dah tu je alasan yang aku ada.. 😝

0.5 duluuuu~ cubaan meniru gaya budak budak sekarang amek gambar..
tak sedar diri ni dah remaja purba.. 😆

aku tak tahu la korang masih ingat aku lagi ke tak.. kalau tak ingat takpe bukan salah korang pon.. salah blog ni la sebab tak famouskan aku.. kita orang perempuan mana pernah salah.. sepanjang tak update blog, kehidupan aku macam ni jela.. pergi kerja, balik kerja, uruskan hal rumahtangga.. anak masih lagi sorang.. cumanya aku sekarang sangat aktif menternak lemak.. doakan aku kembali istiqomah menurunkan berat badan okay.. ihiks..

akhir kata selamat tahun baru koranggggg! semoga yang indah indah saja untuk korang di tahun 2024.. dan jangan lupa teruskan berdoa untuk saudara kita kat bumi palestine..

bye!
xoxo

p/s : update pendek pendek dia ingat dia duk kat dunia instagram? 😏

8 comments:

  1. Selamat Tahun Baharu 2024.
    Semoga ceria-ceria selalu.

    ReplyDelete
  2. itulah tahun lepas 7 entri je dia buat patutla kita dah ingat2 lupa hehehe

    ReplyDelete
  3. slmt thn baru ezy. of cos msh ingat, msh dlm blog list. lebih kurang je kita ni, jap ada jap hilang

    ReplyDelete
  4. hai ezy chakkkk! salam tahun 2024!
    k.ana pun gitu jugak. jap ada,jap hilang hehe

    ReplyDelete
  5. eh kak ana pulak (sbb terasa tua dari ezy pulak hahaha)
    pada hal umur kita baya-baya aje hikhikhik

    ReplyDelete
  6. Hidup lagi ko ye dak ejyyyyyy.. Hikhik.. Mohla aku tolong ko lap debu2 sawang2 kt blog ko ni..

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!