eh aku ada blog rupanya

 assalamualaikum

haiiiiii korangggggggggg~!! masih ingatkah korang dengan seketul ezy ni? yang ingat tu aku hargai.. yang agak dah lupakan aku takpe aku maafkan sebab aku pon kadang kadang tak ingat member.. kehkehkeh.. lama betol tak menari narikan jemari atas keyboard untuk mengupdate entry.. last update kisah beli kasut kat shopee.. eh kasut tu pon dah rosak.. dah beli kasut baru dah pon! #tiberr

aku sekarang banyak kekangan untuk sama sama menyelami dunia blogger.. internet tu satu hal dah.. rindu sekolah lama yang boleh dapat internet free kiri kanan belakang depan.. sekolah sekarang semua guna internet sendiri dik.. tapi hidup mesti diteruskan.. yang lama biarkan berlalu.. yang baru ni kita kena sesuai diri mengikut keadaan semasa.. dah kenapa cerita pasal sekolah pulak.. 😅

banyak benda nak share dengan korang tapi bagi aku rilex rilex dulu okaaayyy! line internet pon aku dah upgrade.. agak agak cukup la kot secebis data untuk blog aku ni.. kesian dia selalu dianaktirikan.. eh btw aku selalu update kat IG pasal life aku.. jemput la follow ezy.fia 😙

dannn aku jugak ada bisnes kecik kecik jual baju hasnuri.. kalau nak cari baju raya contact aku weh! kita bincang sampai jadi.. nak colour apa? design macam mana? nak baju nampak kurus? nak cantik? haa boleh.. jemput join channel aku kat telegram t.me/mekhiLmaLL 😄 support la sis ok.. alang alang nyempat je promot.. gitteww..

ok la sampai sini dulu aku update.. jumpa lagi next entry yang tak tau bila akan wujud.. kehkehkeh

bye!
xoxo

9 comments:

  1. nasib masih lagi selalu jumpa di ig..... kat sekolah baru takde intenet free yek dik, ke cuma utk cikgu je ke camne tu

    ReplyDelete
  2. welcome back ezy..lamanyee myepi..hehee :)

    ReplyDelete
  3. Hai Dak Ezy..
    Apa khabar dak Ezy...

    Lepas ni rajin2 la update blog..
    Sis ni pun jarang-jarang nak update blog..

    ReplyDelete
  4. it's okay.
    yg penting jaga kesihatan ya ;-)

    ReplyDelete
  5. Hai Ezy! Selamat kembali menulis!
    Okey, nanti akak follow di IG 😊

    ReplyDelete
  6. Hai hai. Kita masih ingat ezy. Hehe

    ReplyDelete
  7. ya, tahu ezy aktif kat ig :) semoga murah rezeki dalam biz. Aaminn

    ReplyDelete
  8. Samalah ktia.. Tqa pun rajin update di IG lately.
    Terlupa ada blog hehe but now inshaAllah dah boleh update sikit2 since I have more time to spend now.

    ReplyDelete
  9. selamat kembali ke dunia blog dan semoga business maju

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!