baju baru untuk si oppo

assalamualaikum

bukan setakat tuan blog je nak berbaju baru di tahun baru ni, handphone pon nak join jugak.. kemain ko eh si oppo.. taknak kalah jugak kan.. aku ni biasa la kalau beli benda baru semua nak gebang kat blog.. kalau tak gebang rasa macam kehilangan sesuatu je dalam hidup.. 😆

ada banyak sangat pilihan tapi kenapa aku pilih doraemon? comel kan.. 😁 harganya cuma RM4.80 sahaja..

baju baru si oppo ni aku beli kat shopee.. tapi bukan aku yang order jadi aku tak dapat nak share kedai mana jual casing ni.. korang boleh search je kat shopee, insyaAllah banyak pilihan.. kisahnya itu hari kawan aku order dia punya tapi macam tak berbaloi kalau order satu sebab postage lagi mahal.. so kitorang pakat pakat order jadi dapat la free postage.. bijakkan aku? jadi pembeli kena la bijak.. haa gittew..

itu jela nak share..

bye!
xoxo

15 comments:

  1. haah betul tu kena jadi pembeli yang bijak hehehe

    ReplyDelete
  2. akak masa mula-mula baca baju untuk si oppa, Ezy panggil cik abg nya oppa ke rupanya salah baca... oppo hahahahha

    comel baju baru oppo tuh...

    ReplyDelete
  3. Comel. Fiza pun suka beli casing hp di shopee. Murah dan cantik² belaka.

    ReplyDelete
  4. aku pun baru mahal tadi search casing baru untuk phone dalam shoppee. sudahnya tak finalize lagi nak yang mana.. hahaha

    ReplyDelete
  5. Alah alah... comelnya baju doraemon

    ReplyDelete
  6. doraemon ! comelnye

    hari tu ray jumpe yang my favourite character (sailormoon/pokemon) tp a bit pricey so x beli pun.
    tgk je la hehe

    ReplyDelete
  7. Macam tu lagilah berbaloi kan. Btw lawa cover tu

    ReplyDelete
  8. kebetulan betul! atas tak komen sebut doreamon scrol bawah another entry terus gambo doreamon. comel arr tu

    ReplyDelete
  9. Ha'ah shopee satu je yang saya kurang gemar, postage lagi mahal dari barang.
    Jadi saya selalu beralih ke aliexpress. Murah dan postage free cuma kena tunggu lama.
    However that is one cute casing! Doraemon hehehehe RM4.80. Sangat berbaloi!

    ReplyDelete
  10. peminat doreamon upenya..hehe..kita geng..

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!