santai santai di J.CO Donut & Coffee

assalamualaikum

semalam lepas ambil sofia kat tuisyen terus ke KTCC mall sebab ada sedikit urusan kat situ.. dah settle segala urusan perut pon memanggil manggil mintak diisi tapi taknak makan berat berat sebab balik rumah baru nak makan nasi.. so makan jela donut dulu sambil mengopi.. ihiks..

dua ketul donut buat raso raso

aku suka gila donut kat jco ni tau sebab tak manis sangat dan gebu gebas.. makan sebijik tak cukup tapi mengenangkan diri ni tak kurus kurus cukup la sekadar makan setengah je.. yang pink tu macam biasa la kepunyaan princess.. anak aku kan semua benda nak pink.. bukan ke tu perangai aku? kehkehkeh.. macam tengok diri sendiri.. kfine!

sampingan seketul croissant.. ihiks

alang alang tu order sekali butter croissant pon buat raso raso.. sedap betul nikmat dunia.. 😆 order air lemon tea untuk si sofia, latte pulak untuk suami kongsi dengan aku.. melepak je tiga beranak kat situ sambil perhati orang lalu lalang.. dah settle makan kitorang gerak balik..

dulu aku tau dunkin donut dan big apple je.. tapi sejak sejak bff aku perkenalkan jco ni terus tak pandang lain dah.. kemain kau ye ezy.. haha.. tapi serius jco ni paling sedap!

bye!
xoxo

7 comments:

  1. Lama x lepak² makan donut.. skrg dh byk btul pilihan kedai2 donut.. smp rambang mata dibuatnya hehe

    ReplyDelete
  2. Donut sedapnya tak kira flavour apa. Makan sambil mengopi sedapnya.

    ReplyDelete
  3. donut kalau dia tak manis sangat memang nice kn

    ReplyDelete
  4. MZ tak pernah lg try mkn donut jco ni...my boys suka la dunkin donuts..MZ mkn jugak kalau tiba2 dtg craving benda2 manis

    ReplyDelete
  5. Amboi donatnya. Gojes betul. 😂

    ReplyDelete
  6. nampak sedap donat tu. tak pernah try lagi

    ReplyDelete
  7. Jco ni sedap. Kalau mall tu takda Big Apple sy akan pilih Jco ni berbanding DD hehe

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!