11 years 💕

assalamualaikum

gaduh baik gaduh baik, dah sebelas tahun rupanya aku kahwin.. ihiks.. terasa baru je lagi naik pelamin kepak kepung kepak kepung bunyi kompang.. sebelas tahun bagi aku belum cukup matang.. orang kata baru je kenal pasangan.. sebab tu banyak gaduh tapi alhamdulillah suami selalu mengalah.. kita orang perempuan mana pernah salah.. beras kita yang tanak.. kehkehkeh..

pandai jugak anak aku snap photo ni.. 😏

sempena anniversary kitorang semalam yakni 8 Jun 2024, kitorang pusing pusing dalam mall je.. tu pon sebab perut lapar belum lunch lagi.. pagi semalam aku ke sekolah sofia ada mesyuarat PIBG lepas tu terus keluar.. takde beli kek bagai, entahla laki aku ni tak reti reti nak buat suprise sikit ke? 😆

walaupon suami aku tak romantik tak reti nak bersweet bagai tapi aku bersyukur sebab dia sentiasa meringankan beban aku dari segala hal.. banyak tolong dalam urusan rumah dan anak.. kalau bergaduh memang dia banyak mengalah.. aku ni jenis degil jugak nasib baik dia boleh handle.. ihiks.. nanti raya i mintak maaf lagi okay.. 😜

happy anniversary untuk kami laki bini!

bye!
xoxo

8 comments:

  1. Alhamdulillah.. Happy anniversary.. Semoga bahgia selalu... Gaduh tu biasa, kalau tak gaduh, tak best jugak... Hahaha

    ReplyDelete
  2. Happy annibersary korang.. Selamat bercinta hingga ke syurga

    ReplyDelete
  3. Happy Anniversary 🌹
    Semoga bahagia selamanya 🤲

    ReplyDelete
  4. Happy anniversary buat Ezy dan suami, moga kekal bahagia hingga ke syurga

    ReplyDelete
  5. mostly org laki mmg tak reti nak sweet nak surprise bagai.. sama mcm Abg Long Ana pun dgn wife dia tak reti nak surprise-surprise hehe

    ReplyDelete
  6. Gaduh baik gaduh baik tu biasalah kan....moga jodoh sehingga ke syurga ya...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.. happy anniversary..moga terus kekal bahagia hingga ke jannah, aamiin..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah Tahniah.. Happy Anniversary yg ke 11th... Lama tu semoga kekeal hingga ke dalam syurga amin amin amin

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!