sale 6.6 punya penangan

assalamualaikum

dah pesan kat diri sendiri jangan buka shopee jangan buka shopee tapi tu la lagi dilarang lagi dibuat.. kehkehkeh.. kita ni sejenis mudah terpengaruh kalau dah cuci mata kat shopee tak kan takde beli apa apa kan.. sikit banyak ada la jugak tiga empat barang tercheckout.. ihiks.. jom tengok apa aku beli masa sale 6.6 itu hari..

dah lama aim nak beli keyboard comel-nak-pengsan macam ni, akhirnya dapat jugak beli.. itu hari ada beli dah tapi tak function so hantar balik kat seller.. rezeki dapat beli masa sale 6.6.. hee.. laptop stand tu pon dah lama jugak duk aim nak beli.. macam gini baru semangat nak update blog kan? 😚
link : laptop stand

kitonyo suko kopi.. ihiks

comel jugak kan pen ni? ada je kaler pink tapi lebih tertarik dengan kopi.. 😆
link : pen kopi

serius cakap aku beli cawan ni sebab ada teddybear je kat situ.. 😅

barang barang yang aku beli ni idokla mahal, total semua tak sampai pon seratus.. beli semata mata dapat free shipping kecuali keyboard tu je beli sebab harga murah dari harga asal.. so berbaloi ke tidak beli masa sale? bagi aku berbaloi je kot.. kalau pandai godek godek shopee tu silap silap dapat free je semua.. aku takla serajin itu nak menggodek.. dapat beli harga murah sikit pon happy dah.. kehkehkeh

bye!
xoxo

3 comments:

  1. Aini pun suka keyboard bulat2 camtu.. geram kan tengok tp blum ada rasnya nk beli..
    shopee ni mmg boleh buat kite leka tgk barang2 murah.. dalam trolly tu penuh dh barang tp x beli2.. simpan je haha

    ReplyDelete
  2. Alaaaa... Comelnya keyboard tu.. Nak kena beli jugak nie

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!