mr.diy haul

assalamualaikum

ya ampun banyaknya entry tertangguh kesibukan melanda dua tiga menjak ni tak sempat nak manjakan blog kesian dia kekurangan kasih sayang.. 😁 bukan main entry kali ni nak berhaul bagai.. macam youtuber dah aku rasa.. 😅 nak jadi youtuber tak mampu, jadi ala ala youtuber kat blog pon boleh la.. dua minggu lepas kot aku ada balik rumah abah mertua, macam biasa la kalau balik sana memang tak sah kalau tak singgah mr.diy.. kedai eco takde area situ, mr.diy pon boleh la.. jom tengok apa aku beli..

takde banyak pon barang beli kat situ total semua RM27.85

dumbbell RM8.77 x 2 = RM17.54
aku beli ni nak kecikkan lengan aku yang sangat sado.. suami aku la beriya suruh aku beli agaknya dia nk join kecikkan lengan sekali kot.. elok dia sadokan lengan baru handsome.. kehkehkeh

glass jar RM2.10
ni untuk overnight oat aku, maklum la sekarang baru reti nak makan oat.. sedap rupanya oat ni kalau kena cara nak sediakannya.. 😅

cosmetic bag RM3.68 x 2 = RM7.86
satu untuk sofia, satu untuk mommy.. 
sofia punya aku letak barang barang dia macam ubat, minyak rambut, sikat senang nak bawak ke rumah pengasuh..
aku punya pulak macam biasa la letak barang mekap untuk bawak ke tempat kerja.. 😁

wallet pvc (beg comel gambar bebear) RM0.85
yang ni untuk sofia.. aku letak cotton bug lepas tu sumbat sekali dalam beg pink tu.. senang bukan? hee..

ada lagi satu entry haul aku akan update nanti janji tau korang jangan bosan baca blog aku.. 😄 tu jela nak gebang..

bye!
xoxo

18 comments:

  1. untung asyik ulang alik g Eco dan Mr Diy saja. kahkahkah!!!

    ReplyDelete
  2. best, akak kalu dapat pi eco atau mr diy memang betul rasa nya

    ReplyDelete
  3. kalau masuk Mr DIY tak sah kalau tak beli apa2 hehe

    ReplyDelete
  4. Fiza pun kalau ke bandar confirm akan singgah kedai DIY. Ada²je idea nak beli brg. Semua memanggil-manggil untuk dibeli. 😂😂😂

    ReplyDelete
  5. klu masuk Mr.DIY susah nak nampak keluar tanpa plastik hehehehe

    ReplyDelete
  6. Lahai comelnya dumbbell color pink.
    Semoga impian kuruskan lengan tercapailah ya...

    ReplyDelete
  7. tempat2 yang agak berbahaya dikunjungi Mr DIY dan Eco :)

    ReplyDelete
  8. kalu dumbell tu x guna lg kasi kt sy laa pulak hahahaha

    ReplyDelete
  9. slamat mengecikkn lengan dgn dumbell tu

    ReplyDelete
  10. masuk mr diy ni ada saja barang yg nak diblei..hehe ♕Tiara Sapphire♕

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!