berhuha - horay di KFC

assalamualaikum

setelah sekian lama merancang, akhirnya semalam jadi jugak kitorang geng GG ni melepak kat KFC.. memandangkan tiga orang yang birthdaynya jatuh bulan september termasuk aku la tu, jadi kitorang sepakat nak makan sedap sikit la.. tiga orang tuan punya birthday yang kena belanja.. enjoy la kitorang semalam walaupon KFC tempat budak budak katanya.. 😆

sebelum sampai kat KFC, singgah pasar ikan kejap.. si akma nak beli ikan.. sempat jela wefie kejap.. 😁
geng gegirls bertemakan colour merah.. 😄

wefie lagi kat KFC pulak.. 😆

ada jemput dayah jugak, dia sampai lewat sikit semalam..

dah siap makan tu berhuha kejap sambil sambil bincang pasal tema bollywood untuk jamuan akhir tahun nanti.. haha.. bukan selalu pon geng GG dapat kumpul semua macam ni.. riuh KFC semalam dengan suara kitorang.. bebudak sekolah kat meja sekolah perati je orang orang tua ni melepak.. kahkahkah..

enjoy sangat semalam sampai lupa la pasal diet.. hari ni kena kembali ke jalan yang benar la.. sebelum tenggelam di laut dalam.. 😆 lepas ni nak makan kat mana pulak? tunggu.. haha

bye!
xoxo

10 comments:

norhidana said...

bestnya, meriah kumpul ramai2... mesti havoc nih jamuan akhir tahun nih... awal lagi dah bincng

Vitamin Syaza (VS) said...

Bestnya kumpul reramai xD haha kalau dah kumpul reramai ni memang lupa sekejap diet kan hihi

Sha Mohamed said...

Sesekali berhuhu haha di KFC, syokkan..

Anum said...

singgah khamis

mama tisya said...

celebrate busday kt kfc meriah bila dpt rmi2 tu

anamizu said...

perhhh lepak ramai-ramai kat kfc pulok tu. wow tema bollywood ek nanti? konfem melarammmmmm yeahhhhh~ hikssss

Tqa London said...

The outing look so much fun!

Han said...

meriahnya spent masa dgn geng2 opis.. syok!

Farrah MF said...

Seronoknya hingga menjilat jari!

Azhafizah MN said...

KFC untuk orang dewasa juga..hihi