throwback~ jamuan akhir tahun 2018

assalamualaikum

alang alang tengah amek mood untuk majlis akhir tahun ni, aku nak throwback sikit la pasal jamuan akhir tahun yang tahun lepas punya.. tahun lepas tema 60an.. dua bulan sebelum majlis dah kalut bincang nak pakai baju apa, aksesori macam mana, busy buat research.. hari hari datang sekolah cakap pasal tema 60an.. 😆

majlis jamuan akhir tahun untuk tahun 2018 diadakan di TH Hotel, Kuala Terengganu.. majlis start pukul 2.00pm tapi aku sampai lambat.. sebab kalut duk bermekap, iron baju bagai.. nasib baik boleh tumpang bersiap kat kuarters dak mira.. haha.. ok la taknak bebel panjang, aku belanja gambar sikit ok.. 💁

nah OOTD aku.. nak kata saloma bukan.. PA saloma boleh la kot.. 😂

ni baru betul saloma.. aku PA dia.. haha

mekyana my bff

ramainya samseng kampung dusun 😆

alhamdulillah.. aku menang award kategori AKP paling sporting.. berbaloi la beli bulu bulu pink tu.. 😂

disebabkan majlis ni tahun lepas, banyak benda aku dah lupa.. haha.. setahun dah kot mana nak ingat.. nasib baik masih ingat aku menang award tu.. si saloma tu pulak menang award paling grand iaitu P.Ramlee mencari Saloma.. sampai sekarang orang panggil dia saloma.. nanti kalau menang lagi boleh jadi kajol pulak.. 😆

tak sabar nak tunggu majlis akhir tahun nanti .. tak sabar nak melaram dengan baju bollywood pulak.. ekeke..

bye!
xoxo

9 comments:

  1. syoknya ada kekawan yang sama2 nak melaram.. aku ni family day n endyear dinner ada tema bagai, tapi takde geng nak melaram. sudahnya pakai je baju kurung yang se almari ada tuh.. hahaha..

    Famly day aku tahun ni tema cartoon. pakai baju tido mickey mouse je la..haha

    ReplyDelete
  2. wahhhh siap ngn sarung tangan hitam lagi... mmg memenuhi kriteria betul... tahun ini apakah temanya, mesti dah tak sabar kan

    ReplyDelete
  3. Bila ada majlis yg ada tema sure semangat nk cari pakaian ikut tema kn.. Nk2 plak ada award tu.. Tahniah menang

    ReplyDelete
  4. tudiaaa vogue sungguh naa. tahniah!

    ReplyDelete
  5. wow! memasing vogue kemain ikut tema. tahniah menang

    ReplyDelete
  6. perhhhhh tema 60an memang kat ezy paling sporting!
    tggu tema bollywood plak nanti hehehe

    ReplyDelete
  7. hahahha.. kelakar tgk PA saloma. janji menang kan

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!