photobook percuma? yippy!

assalamualaikum

sebelum punch card balik sempat update seketul entry.. nak update esok pon boleh tapi takut lupa nak taip apa.. sementara idea datang mencurah curah ni elok la luahkan semua kat blog.. ekeke.. kebetulan pulak photobook yang aku order minggu lepas baru dapat.. jadi update jela pasal photobook..

comel tak? 😜

sebenarnya aku dapat photobook tu percuma je tapi kena bayar postage RM8.. macam mana boleh dapat free pulak? ok meh nak story.. hari tu masa jamuan akhir tahun aku dapat hamper.. dalam hamper tu ada la biskut muncy's lexus.. haa nak dijadikan cerita, umi aku bukak la biskut tu nak makan dia terjumpa baucer photobook dalam tu.. dia bagi la kat aku.. memula aku macam malas nak amek ingat apa benda ntah, bila tengok lagi sekali baucer photobook rupanya.. 😅

*pic from google
ni la biskut yang aku dapat dalam hamper tu..

aku sebenarnya tak perasaan pon pasal biskut ni sebab masa dapat hamper tu main letak je maklumla kengkonon kecewa sebab orang lain dapat hadiah best tetiba aku dapat hamper je.. jenis tak reti bersyukur ni.. 😂 nasib baik umi aku tak buang baucer tu, merasa jugak dapat photobook free.. kehkehkeh.. sebelum ni dah pernah buat photobook free yang viral tahun lepas tu, sempat jugak la aku buat dalam 6 buah rasanya.. lepas tu senyap macam tu je kan.. ingatkan dah tak dapat yang free, rupanya masih ada rezeki.. 😄 alhamdulillah..

bila dah dapat baucer free, laju laju la aku install photobook worldwide.. cadangnya nak letak gambar tema bollywood tu tapi tak jadi.. letak gambar family aku dulu.. kononnya lepas tu nak buat lagi letak gambar tema bollywood pulak.. sekali tak dapat dah sebab satu baucer untuk satu photobook je.. tu la tamak sangat kan.. haha.. tapi ok je dapat satu pon.. sis tak kisah.. 😎

kekecewaan hari tu terubat bila tengok photobook ni comel yang amat.. yang menjadikan photobook ni comel adalah gambar aku dengan anak.. ok anak je comel.. mommy perasan! 😂

bye!
xoxo

11 comments:

  1. menarik... mesti cantik hasilnya kan

    ReplyDelete
  2. setiap hari si kecik ammi pau ammi beli biskut ni utk ke sekolah. .. tak perasan pun ada voucher ni. ish ish ish

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..rezeki dapat photobook free. Bayar postage pun kira berbaloi jugalah gak dapat voucher.

    ReplyDelete
  4. menarik gak idea photobook ni. ada org pernah bagi tips kat twitter cara nak buat photobook serendah RM1.

    ReplyDelete
  5. bila sekali kita dah buat FOC ni nanti Photobook akan update kat email jika ada sebarang promosi percuma dan lain2. kak ana selalu gak print dengan Photobook ni berbaloi sangat sebab sayang kan takut gak gambar2 dlm hp ni hilang macam tu jer :)

    ReplyDelete
  6. nasibaik umi tk buang baucer tu ye..biskut lexus ni sedap tp yg perisa peanut tu...best dpt photobook free tu...dh pernah ada 3 koleksi photobook

    ReplyDelete
  7. selain kumpul novel, sis pun kumpul photobook ye? ekeke!

    ReplyDelete
  8. Biskut fav. heee
    CR pun rajin gak wat photobook ,aritu ade buat tempahan skrg dah stop dah sebab tak sempat.huhu

    ReplyDelete
  9. best tuuuu benda free kan? kita manfaatkan sebaiknya

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah rezeki jugak tu hehe

    ReplyDelete
  11. nice..beli kat lazada dear....search je photobook. selalu murah2 kat situ..dlm rm 2 mcm tu..tapi postage standard la..
    Kak ayu memang suka wat photobook..ada dekat 50 dah rasanya.. tapi kecik2 mcm ni.

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!