happy birthday umi!

assalamualaikum

hari ni birthday umi aku yang ke 30tahun.. 😆 umi sentiasa awet muda gittew sebab tu anak dia ni cantik, menawan, baik hati, sopan santun dan comel.. *melampau puji diri sendiri kahkahkah.. petang semalam balik dari kerja aku singgah kedai kek.. beli la sebijik kek untuk umi.. sambut awal satu hari sebab aku dah kembali diet.. no more cheat meal, no more cheat day.. 😁

sedap kek ni gebu gebas dan tak manis sangat.. 😋

masa sesi potong kek, si sofia sibuk nak pegang pisau nak potong sama.. praktis potong kek nanti bulan november nak sambut birthday dia.. haha.. gambar potong kek tak boleh letak sini sebab umi tak pakai tudung.. korang bayangkan jela macam mana gaya nenek dengan cucu potong kek ye.. 😂

happy birthday umi! semoga panjang umur dan diberi kesihatan yang baik.. love u so much my mom! 😘😍

bye!
xoxo

8 comments:

Anum said...

selamat hari lahir

Hayati Suki said...

happy birthday umi ezy ;-)
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu.

Warisan Petani said...

sanah helwah umi

mamapp said...

Happy birthday uni mana gambar birthday girlnya.. semoga panjang umur Dan murah rezeki

Han said...

Epi besday Umi.
Uni 23 hb.
Mok aku 24hb Sept.
Ala betul2 berjodohan la kita ni..
Kita pun lahir bln 9..

Elih Japahar said...

Happy belated day utk Umi awak ye...

Azhafizah MN said...

Happy Birthday Umi Ezy, moga diberikan kesihatan yang baik dan dirahmati Allah. Aaaminn

Nora Karim said...

Happy belated birthday Umi... muda Umi, baru 30. Moga panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki. Amin...