4 tahun penuh suka duka

assalamualaikum

post tanda meraikan empat tahun bersama sekolah sekarang.. kejap je macam baru semalam dapat surat berjaya tukar tempat kerja.. betul betul cepat masa berlalu ye.. masuk tahun keempat pon aku masih mencari rentak nak sesuaikan diri di tempat sekarang.. nak kenal pasangan pon ambil masa bertahun ni kan pulak tempat mencari rezeki.. kehkehkeh.. tapi tu la, best ke tak best ke pandai pandai la bawak diri.. ada yang tak best? jangan usik, sebab banyak lagi benda benda best yang kita boleh raikan..

letak gambar tuan rumah sebab nak gebang hari ni pakai baju baru pergi kerja.. 😚

sangat lain enviroment sekolah dulu dengan sekolah sekarang.. mula mula aku masuk sini rasa macam kena kejutan elektrik.. tak biasa dengan keadaan sekeliling.. sebab tu aku cakap sampai sekarang aku masih lagi mencari rentak.. ihiks.. tapi alhamdulillah semuanya baik baik je untuk aku kat sini.. alhamdulillah syukur jugak direzekikan dikelilingi dengan orang yang baik baik..

ni la workspace aku sekarang.. dah banyak aku ubahsuai dari deco yang asal asal dulu.. aku kan sejenis suka tukar deco deco.. kejap gitu kejap gini.. biarla janji tak guna duit orang lain.. 😝

aku memang saja letak rak atas meja macam tu sebab nak kan sedikit privacy.. manusia ni kan tak semua baik dengan kita.. lebih baik menjauh dari selalu disakiti.. dah tiber keluar ayat puitis bagai.. haha..

selamat empat tahun untuk aku di LeBEST!

bye!
xoxo

6 comments:

  1. laaa baru tahu rupanya Ezy dah bukan kat skolah lama tu! 4 tahun dah rupanya kat skolah baru ni ye?moga baik-baik saja utk Ezy kat sini..moga terus semangat mendeco! hehe

    ReplyDelete
  2. bulan berapa Ezy start bertukar btugas kat tmpt baru ni?

    ReplyDelete
  3. i like your workplace, sngat comfy and privacy.. dpt tmpt ujung2 lak tu..hehe

    ReplyDelete
  4. akak kalau dekat dgn Ezy nak suruh tlg decokan bilik... akak bab nak deko memang fail, udahnya bilik akak kosong je

    ReplyDelete
  5. Selamat ulangtahun ke-4 di tempat kerja sekarang. Semoga sukses selalu ye sis 😃

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!