shopee haul~ versi pink colour

assalamualaikum

aku punya style la kalau nak naikkan semangat kerja aku akan cari stationery, notebook atau apa apa saja yang berguna untuk buat kerja yang berwarna pink.. sebab warna pink tu bagi mood aku happy dan semangat untuk bekerja berkobar kobar.. haa kemain warna pink mempengaruhi hidup aku macam tu sekali ye.. 😄

aku scroll shopee nak cari pencil case murah murah tapi nampak comel, lepas tu add on barang barang lain sekali sebab nak dapat free postage.. aku berkira sikit dengan postage ni nak free je manjang.. kehkehkeh.. total semua barang aku beli RM15 something so dapat la free postage.. kalau beli pencil case je, postage tu lagi mahal dari harga barang.. tak kuasa aku nak bayar lebih.. korang pon macam ni kan? baik ngaku! 😝

beli pencil case add on sekali keychain comel comel dan bunga crochet.. yang mouse pad tak add on sekali, beli kat kedai shopee lain.. hee
LINK KEDAI PENCIL CASE : https://my.shp.ee/6waz4X5
LINK KEDAI MOUSE PAD : https://my.shp.ee/t9k82py

memula check out pencil case and the geng dulu, lepas tu masa sale hari gaji baru la beli mouse pad.. dapat free postage laju laju check out.. semalam dua dua parcel ni sampai sekaligus.. lepas tu terbeli keyboard pink colour pulak yang tu tak posout lagi.. tak sabar nak tunggu parcel sampai.. 😅

aku ni dapat shopping barang barang murah macam ni pon dah happy, apatah lagi kalau dapat beli warna kesukaan kita, double happy jadinya.. korang suka warna apa eh? ada tak geng minat colour pink kat sini? give me five sikit.. ihiks..

bye!
xoxo

4 comments:

  1. Comelnya pink 🩷 saya suka purple. Tapi warna barang semua bercampur ikut mood masa beli 😂

    ReplyDelete
  2. Cik Ezy dan pink terpisah tiada. Mujur dapat anak girl jugak, lagi la gilerkan pink..

    ReplyDelete
  3. comelnye mouse pad pink kaler gmbr kucing lagi :)

    ReplyDelete
  4. Ana suka juga pink tp mcm mix dgn purple dan Ana pun dah cukup happy kalo dpt beli brg cute + hrga murah mcm ni hehehe

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!