badminton

assalamualaikum

kali terakhir aku join main badminton masa zaman bujang dulu.. tu pon sekadar suka suka nak bersosial kononnya sebab baru posting kat tempat kerja lama.. nak mengeratkan silaturahim tapi main badminton bukan terer sangat.. hehe.. tapi boleh la sekadar dapat tempat ketiga masa tu..

minggu lepas kelab guru dan kakitangan ada anjurkan pertandingan badminton untuk warga sekolah.. selaku salah seorang AJK kelab, aku wajibla kena join.. alasan yang sama jugak nak mengeratkan silaturahim walaupon kau tak pandai main pon.. saja nak memeriahkan suasana tapi tak disangka sangka aku dapat naib juara.. 

esoknya sakit urat sampai ke hari ni masih terasa.. urat pon terkejut takde angin takde ribut tiba tiba kena bekerja keras.. masuk masuk dewan pegang raket takde warming up dulu terus main.. kau rasa? haha.. padan muka diri sendiri.. tapi tak kisah tu semua janji enjoy je main.. 😁

ni kakak partner aku.. dia terer main, aku sekadar tolong mana yang mampu.. eh tiber.. kehkehkeh

si juara dan si naib juara
kalau main badminton harusla kena posing pegang raket.. 😎

para pemain.. tapi ada yang dah balik masa ni.. 😅

seronok la dapat bersosial macam ni.. yela tahun lepas aku masuk sekolah ni musim PKP, PKPB, PKPP memang tak sempat nak jumpa semua.. yang selalu jumpa, cikgu cikgu yang guna makmal je.. ada peluang aku join je, dapat la kenal mana yang belum berkenalan.. haa gitu.. nak kata aku peramah sangat tak la kot tapi adab masuk tempat baru, elokla bersuai kenal.. tak kan nak jadi kera sumbang menyepi je kat makmal.. tak elok aihhh jadi kera.. 😆

bye!
xoxo

12 comments:

  1. 10 tahun yang lepas saya telah gantung raket secara rasmi.

    saya sama macam awak....tak terer tapi gaya sebagai juara di gelanggang pasti mengerunkan pihak lawan.

    selalu menang atas kertas tetapi realiti kurang menang

    ReplyDelete
  2. best tu, dah lama tak buat aktiviti gini...

    ReplyDelete
  3. Lagi sekali join tournament, confrim juara ni :D

    ReplyDelete
  4. setuju sgt. after so long kita bersendirian, jaga diri, bersosial bersukan gini memang seronok. kebetulan, bulan depan ofis aida anjurkan minggu sukan. a week ada aneka sukan yg dipertandingkan. now ni kami da start berlatih and prepare diri.
    seronok. yg tak reti main pun nak join tau. sebab seronok!

    ReplyDelete
  5. Awak pandai jgk main badminton... Kalau saya?. Urmmm.. Memalukna team aje. Hehehe

    ReplyDelete
  6. Dah lama saya tak main badminton. Entah-entah nak pegang raket pun tak betul ni.

    ReplyDelete
  7. bestnyaaa ezy..shida plg suka main badminton..ingat lagi time bujang mesti bawa adik2 main badminton dlm dewan ...

    ReplyDelete
  8. jarang dpr bersosial mcm ni kan sejak covid ada ni

    ReplyDelete
  9. Bestnya dapat beriadah macam ni.. Berkumpul macam ni..

    ReplyDelete
  10. Saya dari dulu memang tak reti main badminton hihi.
    Seronok tgok cikgu2 buat tournament sesama sendiri. Asyik pkp selalu jekan

    ReplyDelete
  11. Entah bila tak ingat last main badminton. Main suka suka depan rumah je. Hehe..Tahniah mendapat tempat jugak tu. Ye lah kan, eloklah bergaul mesra. Takkan nak jadi kera pulak.

    ReplyDelete
  12. Entah bila tak ingat last main badminton. Main suka suka depan rumah je. Hehe..Tahniah mendapat tempat jugak tu. Ye lah kan, eloklah bergaul mesra. Takkan nak jadi kera pulak.

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!