oh supriseeeee~!!

assalamualaikum

siapa je tak gembira kalau dapat suprise nak nak lagi daripada yang tersayang.. terasa diri ini amat dihargai.. aku terima dua kali kejutan daripada bestfriends aku.. pertama terkejut dapat itik.. kedua terkejut dapat brownies tower dan bouquet coklat.. maunya tak terharu.. syukur alhamdulillah dikelilingi orang yang baik baik.. 💗

thanks loma dan liana (baca : akma dan yana) 😘

first time dapat hadiah itik colour purple sis agak jakun ye.. ihiks.. sengih sampai ke malam

diorang plan nak bagi kejutan kat aku pada hari kejadian iaitu masa birthday aku la.. akma siap request kat j&t kononnya hantar parcel itik ni hari ahad (12/9/2021) tapi si abang j&t tu hantar hari jumaat (10/9/2021).. kemungkinan la abang j&t tak perasaan ada nota kat parcel.. jadinya aku terkejut awal sebelum hari kejadian.. dan diorang pon terkejut aku dah dapat hadiah birthday.. 😆

***

pada hari birthday aku tu (12/9/2021) ada sorang kakak ni call aku bagitau nak hantar barang.. aku pulak duk ingat barang dari shopee.. sempat je shopping kat shopee.. 😆 dalam pada duk fikir barang shopee tu tak sangka pulak kakak tu hantar hadiah birthday.. paling tak expected suprise ni daripada budak berdua tu sebab diorang dah bagi itik.. 😅

pandai la budak bertuah tu berpura pura tak tahu padahal masa aku duk berwhatsapp dengan kakak suprise tu aku duk berwhatsapp jugak dengan diorang.. cehs! menjadi la diorang kenakan aku ye! 😄

wakilkan kat sofia je masuk frame sebab mommy tak menepati syarat syarat nak masuk sekali dalam gambar.. kehkeh
sofia pon menyengih duk kata dia punya.. tu mommy punya okayyy jangan mengada! 😝

itu hari ada gurau gurau dengan yana suruh dia buatkan brownies tower untuk aku.. sekali bebetul dapat tapi dia tempah la tak sempat katanya nak buat sendiri.. ni pon dah cukup terharu.. sobs..

GOOD FRIENDS ARE HARD TO FIND,
HARDER TO LEAVE,
AND IMPOSIBBLE TO FORGET.. 💗

bye!
xoxo

12 comments:

  1. Wow... tahniah. Allhamdulillah... cantik warnanya... sanah helwah sis... jom join GA akak https://www.sheilainspire.com/2021/08/birthday-giveaway-sheila-inspire.html

    ReplyDelete
  2. Happy belated birthday Ruhi🎊🎊🎊🎉
    Semoga diberkati hidup di dunia dan di akhirat...

    ReplyDelete
  3. happy belated birthday sis... seronoknya dpt surprise mmg sengeh smpai mlm

    ReplyDelete
  4. Wahh seronoknya dapat surprise lagi. Rezeki dikelilingi semua orang yang baik baik. Alhamdulillah..bestnya dapat hadiah tudung itik, brownies tower dengan balloon. Cantik! Sofia jadi model pun boleh :)

    ReplyDelete
  5. Wah wah wah! Seronoknya dapat kejutan hari lahir! Happy belated birthday, ezy!

    ReplyDelete
  6. Wuuuuu dapat ducks! Seronoknyaaaa dapat surprise gini, rasa nak sebulan sekali birthday kita kan hahahahaha.

    ReplyDelete
  7. Wah hadiah duck perghhhh. Seronok betul bila hadiah datang ni hehe

    ReplyDelete
  8. Dpt hadiah itik mahal tuuu.. Perghhh

    ReplyDelete
  9. Tahniah ezy..bestnyaaa siap surprise haaaa purple gift..jap suka purple ke ezy?

    ReplyDelete
  10. Seronoknya dapat suprise... happy belated birthday...

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!