guardian and watson haul

assalamualaikum

hari selasa aku apply cuti sebab untuk tahun 2020 ni aku tak pernah cuti lagi.. sesaja la nak cuti kononnya lagi pon suami aku offday, jadi boleh la bawak si sofia jalan jalan.. pagi tu balik rumah abah mertua dulu lepas zohor baru gerak ke bandar.. memula pergi la watson dulu sementara si sofia tidur dalam kereta.. alhamdulillah masuk watson takde nak shopping bukan bukan.. saka tak menghasut aku.. haha.. aku just beli shampu dan perapi je.. lepas tu baru gerak ke giant angkut la sofia tengah tidur.. masuk giant pon tak shopping banyak beli peanut butter je lepas tu baru la singgah guardian kejap.. masuk guardian pon aku tak shopping banyak beli perfume je.. bagus sangat aku ni.. 😂

hasil shopping yang tak berapa meriah

perfume tu dah masuk botol kedua aku guna, memang best walaupon harga murah tapi baunya tu tahan lama jugak.. lagi berbaloi beli masa sale boleh dapat separuh harga tapi aku beli ni takde sale.. harganya dalam RM15 lebih macam tu la.. mampu milik lagi kan.. 😁

syampu dan perapi baru nak try yang ni sebelum ni aku guna safi shayla tapi macam tak sesuai je dengan aku.. rambut aku gugur banyak.. ramai cakap syampu ni bagus jadi kita try tengok macam mana nanti.. 😄

sebenarnya aku tak shopping banyak sebab hari kejadian tu aku tak berapa sihat.. tu pasal mood shopping takde.. asyik nak marah je kesian suami aku jadi mangsa.. 😂😂 ni kalau sihat banyak lagi benda aku borong..

bye!
xoxo

11 comments:

  1. bagusnya sangat berhemah masa bershoping, akak kalau masuk watson memang bahaya....

    ReplyDelete
  2. waa.. mau tau juga hasil guna shampoo tue.. nti share lah..

    ReplyDelete
  3. So, have you tried the shampoo yet? was it good?
    Bau kopi? Tqa suka product yang ada kopi and bau2 kopi kat dalam

    ReplyDelete
  4. wahhh bagusnya ezy boleh tahan nafsu saka hehehe
    ehhh ok tak syampoo tu? nti review tauuuuu hehehe

    ReplyDelete
  5. tgh cari perfume juga nie.. murah pula tu.. jumpa nnt boleh beli dan try

    ReplyDelete
  6. dah cuba shampoo watsons ni. okay tapi dah jumpa lagi okay, good virtue & co :)

    ReplyDelete
  7. lately masuk Watson tak terpkir benda lain da.. hand sanitizer dlu hehe..

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi tinggalkan komen!